Erasmus+ Ciclos Superiores

As mobilidades Erasmus+ KA 103 son concibidas polo noso centro como unha alternativa á realización do módulo obrigatorio “Formación en Centros de Traballo”, do alumnado dos ciclos de grado superior, na nosa Comunidade Autónoma. Consiste na realización das prácticas nun país distinto da U.E. cunhas regras laborais, culturais e lingüísticas diferentes, co conseguinte valor engadido que supón para a formación dun estudante en termos de aprendizaxe dunha lingua estranxeira e outras metodoloxías de traballo internacionais.

Durante os anos 2018 e 2019 catro alumnos de Formación Profesional de Ciclo Superior realizaron as súas prácticas no estranxeiro.

Irlanda

Dous alumnos, do Ciclo Superior ASIR, realizaron a súa FCT en Cork.

Reino Unido

Un alumno, do C.S. DAW on line, realizou a FCT en Bournemouth.

Bulgaria

Un alumno, do C.S. DAW on line, realizou a FCT en Sofía.

Cada ano publicamos novas convocatorias para que poidas realizar as túas prácticas nalgún país da U.E. Non tes claro onde realizar a FCT ? Non o dubides, ponte en contacto connosco. Darémosche información para axudarche a tomar a túa decisión.

Construimos algo xuntos?